ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Outside belonging: A study of bullying in a daycare institution

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/12314
Thumbnail
Åpne
article.pdf (1.124Mb)
(PDF)
Dato
2017-08-11
Type
Journal article
Tidsskriftartikkel
Peer reviewed

Forfatter
Helgesen, Mai Brit
Sammendrag
In this study of bullying during children’s play and other interactions in a daycare setting, the empirical data are based on interviews with staff and notes from discussions with staff and with two special education teachers. The results confirm that bullying is a complex phenomenon, as many and varied forces, both human and non-human, were found to play a role in the construction of bullying in this daycare setting.
Beskrivelse
Source at https://doi.org/10.7577/nbf.1898 .
Forlag
Høgskolen i Oslo og Akershus
Sitering
Helgesen, M.B. (2017). Outside belonging: A study of bullying in a daycare institution . Nordisk Barnehageforskning, 14(11), 1-11.
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk) [664]

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring