dc.contributor.author | Thorvaldsen, Steinar | |
dc.date.accessioned | 2019-08-05T10:49:26Z | |
dc.date.available | 2019-08-05T10:49:26Z | |
dc.date.issued | 2019-01-19 | |
dc.description | Presentasjon på seksjonsmøte naturfag NLA Bergen/Oslo, Bergen 29.01.19, arrangert av Norsk Lærerakademi.<p>
<p>Bygger på pilotstudien Karlsen S, Olufsen M, Haugland, O.A. & Thorvaldsen S. (2017). Et tidlig gløtt inn i den nye norske lærerutdanningen. En komparativ studie av allmennlærer- og masterutdanning i naturfag for grunnskolen. <i>UNIPED, 40</i>(4), 299-311. <a href=https://hdl.handle.net/10037/11819>https://hdl.handle.net/10037/11819. </a> | en_US |
dc.identifier.citation | Thorvaldsen, S. (2019). <i>Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø, Bergen, 29.01.19</i>. Bergen: Norsk lærerakademi | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1678363 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/15840 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.title | Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø | en_US |
dc.type | Conference object | en_US |
dc.type | Konferansebidrag | en_US |