Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJenssen, Synnøve
dc.contributor.authorHanssen, Levi Ottar
dc.date.accessioned2009-06-12T09:24:51Z
dc.date.available2009-06-12T09:24:51Z
dc.date.issued2009-05-14
dc.description.abstractOppgaven tar opp innføringen av PALS i grunnskolen. I tillegg tar den opp hvordan skolen i større grad er blitt en mekanisk skole, og at det vitalistiske er på tilbakegang. Dette kan begrunnes med økt fokus på det vitenskapelige som ofte beskrives i esoteriske teorier bare ekspertene forstår. På denne måten mister barn, foreldre og lærere makt i forhold til opplæringen i skolen.en
dc.format.extent344974 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/1888
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_1646
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2009 The Author(s)
dc.subject.courseIDSTV-3902nor
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240en
dc.titleEn skole mellom mekanisme og vitalisme : om innføringen av PALS i grunnskolen.en
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel