Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFábregas, Antonio
dc.contributor.authorHovland, Ina Renathe
dc.date.accessioned2020-09-03T09:36:34Z
dc.date.available2020-09-03T09:36:34Z
dc.date.issued2020-03-30
dc.description.abstractBøyning av verbene i spansk kan være svært utfordrende for elever med norsk som morsmål. Denne oppgaven bruker feilanalysemetodikken med et didaktisk perspektiv til å vise hvordan elever med norsk som morsmål kan lære å bøye de regelrette verbene i de basiske verbtidene til det spanske språket. Ved å se på resultater fra tre prøver som elever fra en videregående skole har gjennomført, blir vi kjent med de vanligste feilene som norske elever gjør i innlæringen av dette. Ut fra det vi observerer i analysen presenteres det undervisningsopplegg med formål å unngå de typiske feilene i verbbøyningen.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/19209
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDSPA-3991
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::Spanish language: 026en_US
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Spansk språk: 026en_US
dc.titleConjugación y uso de los tiempos básicos del español en verbos regulares: un análisis de errores.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)