dc.contributor.author | Berger, Anne-Harriet | |
dc.date.accessioned | 2009-12-10T13:57:36Z | |
dc.date.available | 2009-12-10T13:57:36Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.description | Rapport fra prosjektet Nye arbeidsmåter, et didaktisk grep for å bedre læring og profesjonsforståelse hos allmennlærerstudentene sett i lys av pedagogikkfaget og tverrfaglige prosjekter | en |
dc.format.extent | 108006 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.identifier.isbn | 82-7389-073-2 | |
dc.identifier.issn | 0809-8360 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/2297 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_2047 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Eureka Forlag | en |
dc.relation.ispartofseries | Småtrykk Eureka 2, 2005 | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |
dc.title | På vei mot kvalitetsreformen : nye læringsformer i pedagogikkundervisningen | en |
dc.type | Research report | en |
dc.type | Forskningsrapport | en |