Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRønningsbakk, Lisbet
dc.contributor.authorKamplid, Ingvild
dc.date.accessioned2009-12-11T11:42:07Z
dc.date.available2009-12-11T11:42:07Z
dc.date.issued2007
dc.descriptionRapport fra prosjekt ved Naustvika skole - et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Tromsø, Avdeling for lærerutdanning og Pedagogisk Psykologisk tjeneste i Tromsø 2006.en
dc.format.extent135209 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.isbn978-82-7389-094-8
dc.identifier.issn0809-8360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/2318
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2068
dc.language.isonoben
dc.publisherEureka Forlagen
dc.relation.ispartofseriesEureka Digital 4, 2007en
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en
dc.titleHva Ida lærte oss om tilpasset undervisning og aksjonslæringen
dc.typeResearch reporten
dc.typeForskningsrapporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel