dc.contributor.author | Cheetham, Nina Bøhle | |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T13:23:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-14T13:23:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.description.abstract | Arbeidet med å implementere nye arenaer for tverrprofesjonell praksis er under stadig utvikling og gjenstand for omfattende forskning. I dette kapittelet diskuterer jeg tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) i utdanning av helsefagstudenter. Ved hjelp av datamateriale fra to tverrprofesjonelle prosjekter, ett i en barneavdeling og ett i to distriktskommuner, utforskes medisin- og sykepleierstudenters rolle i og utbytte av samarbeidet. | en_US |
dc.identifier.citation | Cheetham NB: Tverrprofesjonell praksis, læring og samarbeid – forståelse av egen og andres rolle i læringsprosessen. In: Thoresen AL, Norbye B. Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning , 2020. Orkana Forlag p. 255-277 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1870729 | |
dc.identifier.doi | 10.33673/OOA20212 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8104-447-0 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/23395 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Orkana forlag | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2020 The Author(s) | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.title | Tverrprofesjonell praksis, læring og samarbeid – forståelse av egen og andres rolle i læringsprosessen | en_US |
dc.type.version | publishedVersion | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Bokkapittel | en_US |