Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/25139Dato
2022-05-12Type
Journal articleTidsskriftartikkel
Peer reviewed
Sammendrag
Det siste tiåret har det blitt forska mykje på grammatisk kjønn i Noreg, både på
korleis barn lærer det og korleis det grammatiske kjønnssystemet er i endring.
Basert på korpusdata ser Rodina & Westergaard (2013) på korleis unge barn i
Tromsø lærer seg kjønnssystemet, det vil seie barn yngre enn tre år. Dei finn at
barna ikkje har problem med bunden form, men at dei slit med kongruens på
andre former. Denne artikkelen ser nærare på korpusdata frå tre barn under tre
år i Trondheims-området for å sjå på distribusjonen av grammatisk kjønn i
språket deira. Overordna finn vi den same tendensen i korpuset frå Trondheimsområdet som i Tromsø, men det er også nokre interessante skilnader. Artikkelen
diskuterer også tilhøvet mellom grammatisk kjønn og bøyingsklasse.
Beskrivelse
Forlag
Novus forlagSitering
Busterud G, Lohndal T. Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie. NLT - Norsk lingvistisk tidsskrift. 2022;40(1):129-156Metadata
Vis full innførselSamlinger
Copyright 2022 The Author(s)