Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBusterud, Guro
dc.contributor.authorLohndal, Terje
dc.date.accessioned2022-05-16T12:13:29Z
dc.date.available2022-05-16T12:13:29Z
dc.date.issued2022-05-12
dc.description.abstractDet siste tiåret har det blitt forska mykje på grammatisk kjønn i Noreg, både på korleis barn lærer det og korleis det grammatiske kjønnssystemet er i endring. Basert på korpusdata ser Rodina & Westergaard (2013) på korleis unge barn i Tromsø lærer seg kjønnssystemet, det vil seie barn yngre enn tre år. Dei finn at barna ikkje har problem med bunden form, men at dei slit med kongruens på andre former. Denne artikkelen ser nærare på korpusdata frå tre barn under tre år i Trondheims-området for å sjå på distribusjonen av grammatisk kjønn i språket deira. Overordna finn vi den same tendensen i korpuset frå Trondheimsområdet som i Tromsø, men det er også nokre interessante skilnader. Artikkelen diskuterer også tilhøvet mellom grammatisk kjønn og bøyingsklasse.en_US
dc.descriptionSource at: <a href="http://ojs.novus.no/index.php/NLT/article/view/2074">http://ojs.novus.no/index.php/NLT/article/view/2074</a>en_US
dc.identifier.citationBusterud G, Lohndal T. Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie. NLT - Norsk lingvistisk tidsskrift. 2022;40(1):129-156en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1934427
dc.identifier.issn0800-3076
dc.identifier.issn2387-6719
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/25139
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherNovus forlagen_US
dc.relation.journalNLT - Norsk lingvistisk tidsskrift
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 The Author(s)en_US
dc.titleGrammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudieen_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typeTidsskriftartikkelen_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel