ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for biovitenskap, fiskeri og økonomi
  • Handelshøgskolen ved UiT
  • Artikler, rapporter og annet (Handelshøgskolen)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for biovitenskap, fiskeri og økonomi
  • Handelshøgskolen ved UiT
  • Artikler, rapporter og annet (Handelshøgskolen)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

We need more seafood influencers!

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/26046
Thumbnail
Åpne
article.pdf (145.2Kb)
Innsendt manusversjon (PDF)
Dato
2022-06
Type
Conference object
Konferansebidrag

Forfatter
Alm, Siril
Sammendrag
Despite the fact that people have become more concerned with having a healthy diet, seafood consumption has been declining for several years - especially among the young population. The health authorities recommend eating seafood for dinner two to three times a week, ie 300 to 450 grams of fish, to provide a basis for good health [1]. Norwegian statistics indicates that it is the oldest consumers who eat the most seafood, while 18 to 34-year-olds ate 46 percent less seafood from 2012 to 2017 [2]. If this trend continues, we will hardly have seafood eaters in the future.
Beskrivelse
Academic presentation at the conference International Food Marketing Research Symposium, 14.06.22 - 16.06.22, San Antonio, Texas.

https://mgmt.au.dk/ifmrs.

Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (Handelshøgskolen) [632]
Copyright 2022 The Author(s)

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring