Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFyhn, Anne Birgitte
dc.contributor.advisorSoleng, Ragnar
dc.contributor.authorBerget, Ingeborg Katrin
dc.date.accessioned2010-09-01T07:45:35Z
dc.date.available2010-09-01T07:45:35Z
dc.date.issued2010-06-01
dc.description.abstractLikningar er eit tema innanfor matematikkfaget som mange elevar synest er vanskeleg. I denne studien har eg prøvd å sjå nærare på elevar si forståing av likningar, og har gjort ein kvalitativ studie mellom elevar på fyrste året i vidaregåande skule. Eg gjennomførte ei undersøkning der elevane skulle løyse oppstilte likningar og svare på spørsmål som gjekk på forståing av likningar. Problemstillinga mi var ”Kva veit dei som forstår, om likningar?”. Eg drøfta kva dei som forstår veit, og kva dei andre ikkje veit. Det verka som om mange elevar har pugga framgangsmåtar for å løyse likningar, men at dei ikkje skjønar eller tenker over matematikken bak det dei gjer. Dei som forstår, kan truleg lettare lausrive seg frå faste prosedyrar og nytte kreativitet i matematikkfaget.en
dc.format.extent1063422 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10037/2640
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2385
dc.language.isonnoen
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subject.courseIDMAT-3906nor
dc.subjectVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Matematikk: 410en
dc.subjectVDP::Mathematics and natural science: 400::Mathematics: 410en
dc.subjectmatematikkdidaktikken
dc.subjectlikningaren
dc.subjectligningeren
dc.titleLikningar i vidaregåande skule : eit kvalitativt studium av kva elevar veit og ikkje veit om likningaren
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel