Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØyum, Lisbeth
dc.contributor.authorFjørtoft, Siw Olsen
dc.contributor.authorLetnes, Mari-Ann
dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.date.accessioned2022-11-07T10:05:56Z
dc.date.available2022-11-07T10:05:56Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractProsjektet gir innsikt i hvordan profesjonsfelleskap i grunnskoler og videregående skoler jobber for at elevene skal oppleve Fagfornyelsens intensjoner, og hvordan lokale skolemyndigheter, skoleledelse, lærere og tillitsvalgte kan bidra til å styrke profesjonsfellesskapet i dette arbeidet.en_US
dc.identifier.citationØyum L, Fjørtoft S.O., Letnes MA, Dahl ThD, Caspersen JC. Fagfornyelsen, profesjonsfellesskap og partssamarbeid. SINTEF Digital; 2022. 98 p.en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 2068659
dc.identifier.isbn978-82-14-07578-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/27272
dc.language.isonoben_US
dc.publisherSINTEF Nord ASen_US
dc.relation.projectIDKS - Kommunesektorens organisasjon: Finansiert av KS og Utdanningsforbundeten_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 The Author(s)en_US
dc.titleFagfornyelsen, profesjonsfellesskap og partssamarbeiden_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.typeForskningsrapporten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel