dc.contributor.author | Øyum, Lisbeth | |
dc.contributor.author | Fjørtoft, Siw Olsen | |
dc.contributor.author | Letnes, Mari-Ann | |
dc.contributor.author | Dahl, Thomas | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T10:05:56Z | |
dc.date.available | 2022-11-07T10:05:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.description.abstract | Prosjektet gir innsikt i hvordan profesjonsfelleskap i grunnskoler og videregående skoler
jobber for at elevene skal oppleve Fagfornyelsens intensjoner, og hvordan lokale
skolemyndigheter, skoleledelse, lærere og tillitsvalgte kan bidra til å styrke
profesjonsfellesskapet i dette arbeidet. | en_US |
dc.identifier.citation | Øyum L, Fjørtoft S.O., Letnes MA, Dahl ThD, Caspersen JC. Fagfornyelsen, profesjonsfellesskap og
partssamarbeid. SINTEF Digital; 2022. 98 p. | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 2068659 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-14-07578-6 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/27272 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | SINTEF Nord AS | en_US |
dc.relation.projectID | KS - Kommunesektorens organisasjon: Finansiert av KS og Utdanningsforbundet | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2022 The Author(s) | en_US |
dc.title | Fagfornyelsen, profesjonsfellesskap og
partssamarbeid | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.type | Forskningsrapport | en_US |