ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Universitetsbiblioteket
  • Artikler, rapporter og annet (UB)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Universitetsbiblioteket
  • Artikler, rapporter og annet (UB)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagogical considerations:A New discourse based on Academic Bildung

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/29088
Thumbnail
Åpne
article.pdf (263.2Kb)
Innsendt manusversjon (PDF)
Dato
2015
Type
Chapter
Bokkapittel

Forfatter
Solberg, Mariann; Grepperud, Gunnar; Hansen, Finn Torbjørn
Sammendrag
Let us start by summing up some of the important assumptions and conclusions from the theoretical chapter concerning the concept of Academic Bildung. And then let us see how we can – now inspired by the different cases of teaching and learning in net-based higher education – rethink net-based higher education through a new discourse based on a Scandinavian conception of Academic Bildung.
Forlag
Routeledge
Sitering
Solberg M, Grepperud G, Hansen: Pedagogical considerations:A New discourse based on Academic Bildung. In: Fossland T, Mathiasen, Solberg M. Academic Bildung in Net-based Higher Education: Moving beyond learning, 2015. Routledge p. 163-176
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (UB) [3251]
Copyright 2015 The Author(s)

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring