Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Mirjam Harkestad
dc.date.accessioned2023-09-25T11:54:43Z
dc.date.available2023-09-25T11:54:43Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractGjennom flere år har det blitt rettet et stadig sterkere fokus mot elevers psykososiale miljø. Det meldes i media om økende skolepress, flere med psykiske helseproblemer, økende digital mobbing med videre. I august 2017 ble endringer i opplæringsloven kapittel 9A satt i verk, etter et omfattende utredningsarbeid gjennomført av Djupedalutvalget (NOU 2015: 2).en_US
dc.identifier.citationOlsen: Utdanningspolitiske føringer for et psykososialt miljø. In: Olsen, Buli-Holmberg. Psykososialt læringsmiljø, 2019. Cappelen Damm Akademisk p. 11-33en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1777560
dc.identifier.isbn9788202598136
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31197
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2019 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleUtdanningspolitiske føringer for et psykososialt miljøen_US
dc.type.versionacceptedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)