Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Mirjam Harkestad
dc.date.accessioned2023-09-25T12:02:24Z
dc.date.available2023-09-25T12:02:24Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractI dette kapitlet vil det bli diskutert hva læringspotensial er. Gjennom en litteraturstudie vil ulike sider ved læring og potensial for læring bli perspektivert. Det vil bli gjort en grenseoppgang mellom sentrale begreper knyttet til læringspotensial. Begrepet vil også bli diskutert med utgangspunkt i tilgrensende begreper som inkludering og en skole for alle.en_US
dc.identifier.citationOlsen MH: Læringspotensial. In: Olsen MH, Skogen K. Læringspotensial, 2019. Cappelen Damm Akademisk p. 11-26en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1693884
dc.identifier.isbn978-82-02-59812-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31198
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2019 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleLæringspotensialen_US
dc.type.versionacceptedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)