Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Mirjam Harkestad
dc.date.accessioned2023-09-27T13:23:19Z
dc.date.available2023-09-27T13:23:19Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractPrinsippet om tilpasset opplæring dreier seg om å møte mangfoldet i elevflokken (jf. kapittel 1 i denne boken). Et mangfold vil i skolesammenheng innebære den store variasjonen som er mellom elevene. En av disse variasjonene er knyttet til hvilket læringspotensial elevene har.en_US
dc.identifier.citationOlsen: Tilpasset opplæring når elever har stort læringspotensial. In: Olsen, Haug. Tilpasset opplæring, 2020. Cappelen Damm Akademisk p. 65-92en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1823597
dc.identifier.isbn9788202665869
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31246
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)en_US
dc.subjectKlasseledelse / Classroom managementen_US
dc.subjectLedelse av læring / Educational managementen_US
dc.subjectLæringspotensial / Learning potentialen_US
dc.subjectTilpasset opplæring / Individualized instructionen_US
dc.titleTilpasset opplæring når elever har stort læringspotensialen_US
dc.type.versionacceptedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel