Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRodina, Yuliya
dc.date.accessioned2011-04-13T06:26:25Z
dc.date.available2011-04-13T06:26:25Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationNordlyd. Tromsø University working papers on language & linguistics 34(2007) nr. 3 s. 230-251en
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 365724
dc.identifier.issn0332-7531
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/3161
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2892
dc.language.isoengen
dc.publisherUniversitetet i Tromsø, Det humanistiske fakulteten
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::General linguistics and phonetics: 011en
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Allmenn språkvitenskap og fonetikk: 011en
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::Russian language: 028en
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Russisk språk: 028en
dc.titleWhat do asymmetries in children's performance tell us about the nature of their underlying knowledge?en
dc.typeJournal articleen
dc.typeTidsskriftartikkelen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel