Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMartens, Guri
dc.date.accessioned2011-04-26T12:58:17Z
dc.date.available2011-04-26T12:58:17Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.isbn82-7389-048-1
dc.identifier.issn1502-8933
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/3250
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2981
dc.language.isonoben
dc.publisherEureka Forlag, Høgskolen i Tromsøen
dc.relation.ispartofseriesEureka Forlag, nr 7 (2002)en
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en
dc.titleMappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsøen
dc.typeBooken
dc.typeBoken


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel