ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Universitetsbiblioteket
  • Artikler, rapporter og annet (UB)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Universitetsbiblioteket
  • Artikler, rapporter og annet (UB)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

En lære-å-lære-intervensjon for førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter.

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/33011
Thumbnail
Åpne
article.pdf (391.5Kb)
(PDF)
Dato
2024-02-15
Type
Conference object
Konferansebidrag

Forfatter
Bjørnsdatter, Oda; Sæle, Rannveig Grøm; Låg, Torstein; Borch, Iris Helene
Sammendrag
Mange studenter bruker uhensiktsmessig mye tid på ineffektive måter å lære på, og vi ønsket å gjøre noe med dette. En lære-å-lære-intervensjon ble pilotert høsten 2023 på et fellesemne på førsteåret for 600 helseprofesjonsstudenter fra 12 ulike studieprogrammer og med 40 involverte veiledere fra ulike studieprogram. Vi utformet intervensjonen med utgangspunkt i KBCP-rammeverket (McDaniel& Einstein, 2020).
Beskrivelse
Posterpresentasjon på Mokta 2024. UiTs årlige utdanningskvalitetskonferanse, 15.02.2024, Tromsø
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (UB) [3251]
Copyright 2024 The Author(s)

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring