dc.contributor.author | Bæck, Unn-Doris Karlsen | |
dc.date.accessioned | 2011-06-06T08:21:10Z | |
dc.date.available | 2011-06-06T08:21:10Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Sosiologisk Tidsskrift 16(2008) nr. 2 s. 196-198 | en |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 519239 | |
dc.identifier.issn | 0804-0486 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/3379 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_3102 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | en |
dc.title | Anmeldelse av boken ”Ung i Norge. Skole, fritid og ungdomskultur” av Åse Strandbu og Tormod Øia (red.) | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.type | Tidsskriftartikkel | en |
dc.type | Peer reviewed | en |