Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKran, Anne Pernille
dc.contributor.authorJohnsen, Anne-Kari
dc.date.accessioned2012-07-06T09:30:45Z
dc.date.available2012-07-06T09:30:45Z
dc.date.issued2012-06
dc.description.abstractI studien blir fire foreldre intervjuet etter å ha deltatt på De utrolige årenes foreldrekurs. I analysen rettes fokus mot læringsutbytte sett i lys av Batesons begreper: protolæring og deuterolæring.I tillegg presenteres noen av de erfaringer foreldrene har som følge av å være mor eller far til et barn med atferdsproblemer.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/4333
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_4051
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2012 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDPED-3900en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en
dc.titleEn studie av foreldres læringsutbytte av deltakelse på De utrolige årenes foreldrekursen
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)