Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNesset, Tore
dc.contributor.advisorLarsen, Annelise
dc.contributor.authorDvoynikova, Liudmila
dc.date.accessioned2013-10-23T07:20:58Z
dc.date.available2013-10-23T07:20:58Z
dc.date.issued2013-05
dc.description.abstractDenne avhandlingen er basert på en empirisk undersøkelse som omhandler russiske tallord og konstruksjoner med tallord. Tallord er et vanskelig tema for norske elever og studenter, og avhandlingen er et forsøk på å avdekke hva som er vanskelig og hvorfor. I lys av dette omfatter avhandlingen også refleksjoner omkring hvordan lærere kan få elever til å mestre russiske tallord bedre.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/5457
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_5158
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2013 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDRUS-3950en
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Russisk språk: 028en
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::Russian language: 028en
dc.titleKonstruksjoner med tallord i russisk - et overkommelig problem i norsk skoleen
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)