Show simple item record

dc.contributor.advisorFossum, Sturla
dc.contributor.advisorStølen, Gerd
dc.contributor.authorIsaksen, Linda-Carina
dc.contributor.authorIsaksen, Marie
dc.date.accessioned2014-02-04T07:09:39Z
dc.date.available2014-02-04T07:09:39Z
dc.date.issued2013-05-15
dc.description.abstractVi har undersøkt om deltakelse i DUÅ har resultert i læring med påfølgende endring av handling. Undersøkelsen viser at deltakerne har lært i "stor grad", og er dermed satt i stand til å gjøre endringer i praksis. Den ene faktoren som skiller seg ut og antas å være styrende for grad av læring er holdning. Dess mer posistiv en er til programmet, dess mer lærer en. Vi antar at den positive holdningen er itviklet på bakgrunn av selvstyring og medbestemmelse, og gjennom kunnskap og bevissthet om programmet. Videre , at den enkelte erfarer programemt som motiverende og relevant for personlig læring og utviklingen
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/5811
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_5513
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2013 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDPED-3900en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en
dc.titleVoksnes læring i arbeidslivet : En pilotundersøkelse om deltakelse i utviklingsarbeidet "De utrolige årene"en
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)