dc.contributor.author | Danielsen, Karin Helene | |
dc.date.accessioned | 2014-05-05T10:45:05Z | |
dc.date.available | 2014-05-05T10:45:05Z | |
dc.date.issued | 2014-03-10 | |
dc.identifier.citation | Nordlys (2014), 10.03, s.3 | en |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1129436 | |
dc.identifier.issn | 0805-5440 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/6181 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_5873 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Dagsavisen Nordlys | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |
dc.title | Vi trenger en aktiv skoledag. FYSAK: Hva innebærer rett til fysisk aktivitet på mellomtrinnet i skolen? | en |
dc.type | Chronicle | en |
dc.type | Kronikk | en |