Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorCarola, Babette Kleeman
dc.contributor.authorLarsen, Maud-Erna
dc.date.accessioned2015-05-13T14:02:31Z
dc.date.available2015-05-13T14:02:31Z
dc.date.issued2014-06-18
dc.description.abstractMasteroppgaven omhandler fenomenet "formidling av fagstoff og gir et lite bilde om - Hvordan kommunisere og anskuliggjøre et fagstoff i faget naturfag på ungomsskolen. Jeg har observert en lærer i undervisning der jeg har sett på hvilke språk - og handlingsvalg læreren gjør i praksisfeltet. Oppgaven omhandler og hvilke didaktiske refleksjoner som ligger til grunn for valg og differensieringstiltak som læreren gjør i undervisningen.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/7670
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_7259
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2014 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDSPEMG_06-007en_US
dc.subjectFormidling av fagstoffen_US
dc.titleÅ formidle et fagstoff. Hvordan kommunisere og anskueliggjøre et tema i undervisning.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)