Show simple item record

dc.contributor.advisorRønbeck, Ann-Elise
dc.contributor.authorØstigård, Bjørnar Hansen
dc.date.accessioned2015-07-21T11:47:24Z
dc.date.available2015-07-21T11:47:24Z
dc.date.issued2014-12-18
dc.description.abstractHvordan arbeides det på skoler for å fremme tilpasset opplæring og inkludering for spesialundervisningselever? Det er gjort intervju av rektorer på tre ulike ungdomsskoler for å undersøke hvordan det på ledelsesnivå arbeides med tilpasset opplæring og inkludering for spesialundervisningselever. Skolene har ulike tilnærminger i forhold til å imøtekomme dette. Oppgaven viser blant annet at rektors rolle er avgjørende i forhold til at skolen skal lykkes i arbeidet med disse prinsippene.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/7864
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_7453
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2014 The Author(s)
dc.subject.courseIDSPEMG_06-7en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.subjectTilpasset opplæringen_US
dc.titleRektors arbeid med tilpasset opplæring og inkludering. Hvordan arbeides det på skoler for å fremme tilpasset opplæring og inkludering for spesialundervisningselever?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record