Hvordan kan skolen stanse morgendagens voldsutøvere? [kronikk]
dc.contributor.author | Lillevik, Ole Greger | en_US |
dc.contributor.author | Øien, Lisa | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-04-09T13:14:07Z | en_US |
dc.date.accessioned | 2016-01-13T10:19:54Z | |
dc.date.available | 2016-01-13T10:19:54Z | |
dc.date.issued | 2014-02-01 | en_US |
dc.description.abstract | Nå må adferdsproblemer tas mer på alvor, av hensyn til både elever og lærere.. | nb_NO |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/194187 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/8381 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_7954 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Aftenposten | nb_NO |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.title | Hvordan kan skolen stanse morgendagens voldsutøvere? [kronikk] | nb_NO |
dc.type | Chronicle | nb_NO |
dc.type | Kronikk | no |