Show simple item record

dc.contributor.advisorNerskogen, Even
dc.contributor.authorWingstad, Ann-Monika Johansen
dc.date.accessioned2016-05-09T09:53:55Z
dc.date.available2016-05-09T09:53:55Z
dc.date.issued2015-11-17
dc.description.abstractHvilket fokus har barneverntjenesten i en utvalgt kommune på omdømmebygging. Har de kjennskap til statens kommunikasjonsstrategi " Et åpent barnevern fra 2008?", og hvilke utfordringer ser de eventuelt med å jobbe med omdømme i arbeidshverdagen.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/9140
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_8699
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2015 The Author(s)
dc.subject.courseIDSTV-6901
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242en_US
dc.titleOmdømmebygging i Barnevernet. Taushet som varemerkeen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record