La didáctica de los contenidos gramaticales en el aula de lengua extranjera. Un estudio sobre el indefinido en español.
Permanent link
https://hdl.handle.net/10037/9151Date
2015-05-18Type
Master thesisMastergradsoppgave
Author
Fossgård, Synne AanesAbstract
Avhandlingen omhandler undervisningsmetoder i spansk grammatikk når et nytt tema presenteres.
Dette har jeg utført i praksis i en 10-klasse på en ungdomsskole. Ettersom temaet er pretérito indefinido, presenterer jeg fire ulike undervisningstimer og innholdet i disse.
Samtidig tar jeg også sikte på hvordan man kan gjennomføre formativ vurdering, eller underveisvurdering, samtidig som man underviser. Jeg presenterer også veiledning underveis med min veileder gjennom praksisen, og vurderer andre måter jeg kunne ha undervist på, dersom jeg hadde utført dette på nytt.
Avhandlingen er to-delt ved at den inneholder en didaktisk og en grammatikalsk del av temaet.
Den er skrevet på spansk.
Publisher
UiT Norges arktiske universitetUiT The Arctic University of Norway
Metadata
Show full item recordCollections
Copyright 2015 The Author(s)
The following license file are associated with this item: