Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHarkestad Olsen, Mirjam
dc.contributor.authorJohansen, Heidi
dc.date.accessioned2016-05-19T09:04:51Z
dc.date.available2016-05-19T09:04:51Z
dc.date.issued2015-12-14
dc.description.abstractTema for denne masteroppgaven er pedagogiske ledere og assistenter som språklige forbilder for barn i alderen 0-3 år. Problemstillingen er; ”Hva forstår barnehagelærere og assistenter med språk og språkutvikling i barnehagen?”. Undersøkelsen tar for seg teorier og nyere forskning som underbygger viktigheten av å være et godt språklig forbilde, for de minste barna i barnehagen. Forskningen belyser hva personalet forstår og også hva de praktiserer i arbeidet med å være et språklig forbilde. Oppgaven er en kvalitativ studie hvor det empiriske materialet baserer seg på 5 intervjuer av pedagogiske ledere og assistenter i barnehager.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/9177
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_8736
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2015 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDSPEMG_06-7
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.titlePedagogiske ledere og assistenter som språklige forbilderen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)