Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJohannessen, Bjørn-Henrik
dc.contributor.authorRasch, Juliane Nøis
dc.date.accessioned2019-07-04T12:23:17Z
dc.date.available2019-07-04T12:23:17Z
dc.date.issued2019-05-14
dc.description.abstractFormålet med denne masteravhandlingen var å se på hva innebærer i begrepet tilpasset opplæring, og hva samfunnsfaglærere legger i begrepet tilpasset opplæring. Det ble sett på hvilke måter samfunnsfaglærere på mellomtrinnet implementere tilpasset opplæring i samfunnsfag undervisningen. Jeg benyttet meg av kvalitativt intervju som metode på tre samfunnsfaglærere på mellomtrinnet ved skoler i Troms. Forskningsspørsmålet jeg formulerte for denne masteravhandlingen var følgende; «Hva innebærer begrepet tilpasset opplæring, og på hvilken måte blir tilpasset opplæring implementert i samfunnsfaget?» Målsetningen ved dette prosjektet er å sette lys på tilpasset opplæring i samfunnsfaget og på hvilken måte det blir implementert i samfunnsfaget.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/15683
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2019 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDLRU-3905
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en_US
dc.titleTilpasset opplæring i samfunnsfagen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)