Viten skapt gjennom fleksibel læring
Forfatter
Jentoft, RitaSammendrag
Basert på en evalueringsstudie med søkelys på helsefagstudenters læring av vitenskapsteori, etikk og forskningsmetode gjennom blandet nettbasert og klasseromsundervisning utforskes:
Hvilke erfaringer med fleksibel læring fremmer og hemmer helsefagstudenters læringsprosess?
Hvilket læringsutbytte i vitenskapsteori og forskningsmetode kan studentene nyttiggjøre seg gjennom senere arbeid med bacheloroppgaven?
Hvilke pedagogiske grep kan styrke integrasjon mellom viten skapt og eget profesjonsfag?
Forlag
Orkana forlagSitering
Jentoft R: Viten skapt gjennom fleksibel læring. In: Thoresen AL, Norbye B. Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning , 2020. Orkana Forlag p. 205-230Metadata
Vis full innførselSamlinger
Copyright 2020 The Author(s)