ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studying families’ and teachers’ multilingual practices and ideologies in kindergartens – A nexus analytic approach

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/23713
DOI
https://doi.org/10.1163/9789004445666_012
Thumbnail
Åpne
article.pdf (377.0Kb)
(PDF)
Dato
2020-11-16
Type
Chapter
Bokkapittel

Forfatter
Pesch, Anja Maria
Forlag
Brill
Sitering
Pesch AM: Studying families’ and teachers’ multilingual practices and ideologies in kindergartens – A nexus analytic approach. In: Ødegaard EE, Borgen JS. Childhood Cultures in Transformation 30 Years of the UN Convention on the Rights of the Child in Action towards Sustainability , 2021. Brill|Sense p. 229-245
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk) [663]
Copyright 2021 The Author(s)

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring