dc.contributor.advisor | Køller, Hans-Georg | |
dc.contributor.advisor | Holmø, Mona | |
dc.contributor.advisor | Beck Jensen, John | |
dc.contributor.author | Jore, Inge Håvard | |
dc.date.accessioned | 2010-08-20T07:49:23Z | |
dc.date.available | 2010-08-20T07:49:23Z | |
dc.date.issued | 2010-06-01 | |
dc.description.abstract | Dei siste åra har fleire internasjonale undersøkjingar som TIMSS og PISA vist at norske elever har dårlige realfagsprestasjoner. Fleire tiltak har vorte sett i gang for å betre dette, eitt av dei er eit auka fokus på vitensenter. Vitensenter er eit populærvitenskapeleg opplevings- og læringssenter innanfor matematikk, naturvitenskap og teknologi der dei besøkande lærer ved å eksperimentere sjølv.
Oppgåva handler om kva utbytte elever sjølv opplever ved eit besøk på vitensenter, og på kva måte dei ønsker å lære. Den tar opp kva eit vitensenter kan bidra med inn imot naturfagundervisninga, og utfordringer som er med eit besøk på vitensenter. | en |
dc.format.extent | 1130937 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/2623 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_2369 | |
dc.language.iso | nno | en |
dc.publisher | Universitetet i Tromsø | en |
dc.publisher | University of Tromsø | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2010 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | BIO-3906 | nor |
dc.subject | VDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Basale biofag: 470 | en |
dc.subject | VDP::Mathematics and natural science: 400::Basic biosciences: 470 | en |
dc.title | Leik eller læring : utbytte av eit skulebesøk på vitensenter | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.type | Mastergradsoppgave | en |