Show simple item record

dc.contributor.authorLudvigsen, Henriette
dc.contributor.authorUnstad, Torstein
dc.contributor.authorSteinsvik, Betty
dc.contributor.authorMadsen, Siri Sollied
dc.contributor.authorBoldermo, Sidsel
dc.contributor.authorBartnæs, Pernille Elisabeth
dc.contributor.authorDardanou, Maria
dc.contributor.authorBråthen, Hanne Kristin
dc.date.accessioned2022-12-13T09:28:01Z
dc.date.available2022-12-13T09:28:01Z
dc.date.issued2022-11-01
dc.description.abstractLærer Ketil Stokkan løfter i et innlegg i Nordlys fram sin bekymring knyttet til et skjema som skal kartlegge relasjonen mellom lærer og elev. Skjemaet angir fargekoder som gir karakteristikker av elever som for eksempel "lett å elske", "får det til å koke" eller "vanskelig å forstå". Læreren skal så gi eleven fargekoder ut fra sitt forhold til eleven.en_US
dc.descriptionSource at <a href=https://www.nordlys.no/>https://www.nordlys.no/</a>.en_US
dc.identifier.citationLudvigsen, Unstad, Steinsvik, Madsen, Boldermo, Bartnæs, Dardanou, Bråthen. Om fargelegging, relasjoner og etikk i barnehage og skole. Nordnorsk debatt - Nordlys. 2022en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 2069224
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/27800
dc.language.isonoben_US
dc.relation.journalNordnorsk debatt - Nordlys
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleOm fargelegging, relasjoner og etikk i barnehage og skoleen_US
dc.typeChronicleen_US
dc.typeKronikken_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)