Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLudvigsen, Henriette
dc.contributor.authorUnstad, Torstein
dc.contributor.authorSteinsvik, Betty
dc.contributor.authorMadsen, Siri Sollied
dc.contributor.authorBoldermo, Sidsel
dc.contributor.authorBartnæs, Pernille Elisabeth
dc.contributor.authorDardanou, Maria
dc.contributor.authorBråthen, Hanne Kristin
dc.date.accessioned2022-12-13T09:28:01Z
dc.date.available2022-12-13T09:28:01Z
dc.date.issued2022-11-01
dc.description.abstractLærer Ketil Stokkan løfter i et innlegg i Nordlys fram sin bekymring knyttet til et skjema som skal kartlegge relasjonen mellom lærer og elev. Skjemaet angir fargekoder som gir karakteristikker av elever som for eksempel "lett å elske", "får det til å koke" eller "vanskelig å forstå". Læreren skal så gi eleven fargekoder ut fra sitt forhold til eleven.en_US
dc.descriptionSource at <a href=https://www.nordlys.no/>https://www.nordlys.no/</a>.en_US
dc.identifier.citationLudvigsen, Unstad, Steinsvik, Madsen, Boldermo, Bartnæs, Dardanou, Bråthen. Om fargelegging, relasjoner og etikk i barnehage og skole. Nordnorsk debatt - Nordlys. 2022en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 2069224
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/27800
dc.language.isonoben_US
dc.relation.journalNordnorsk debatt - Nordlys
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleOm fargelegging, relasjoner og etikk i barnehage og skoleen_US
dc.typeChronicleen_US
dc.typeKronikken_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)