Show simple item record

dc.contributor.authorHåkstad, Ragnhild B.
dc.date.accessioned2023-09-11T12:24:08Z
dc.date.available2023-09-11T12:24:08Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractJeg fokuserer på hvordan vi kan tenke omkring koblingen mellom lek og læring, og hvordan vi som terapeuter kan lykkes med å jobbe lek-basert uten at dette spolerer barnets leke-opplevelse. Dette eksemplifiseres gjennom funn fra det pågående forskningsprosjektet «Lek som terapeutisk virkemiddel i barnefysioterapi».en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1982621
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/30914
dc.language.isonoben_US
dc.rights.holderCopyright 2021 The Author(s)en_US
dc.titleLek som terapeutisk virkemiddel i barnefysioterapi - Med fokus på sanse-motorisk lek i alderen 0-3 åren_US
dc.typeConference objecten_US
dc.typeKonferansebidragen_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record