Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSolberg, Mariann
dc.date.accessioned2023-09-29T08:09:22Z
dc.date.available2023-09-29T08:09:22Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractVi må anta at det å høre hjemme et sted, har en betydning for opplevelsen av å være til. Hvilken forskjell kan det gjøre at det er i nord man er hjemme? Hva vil det si å dannes til menneske i nord?en_US
dc.descriptionSource at <a href=https://scandinavianacademicpress.no/boker/a-hore-hjemme-i-verden-open-access>https://scandinavianacademicpress.no/boker/a-hore-hjemme-i-verden-open-access</a>.en_US
dc.identifier.citationSolberg M: Dannelse i nord. Pedagogisk-filosofiske refleksjoner om sted, kunnskap, danning og skole . In: Bostad I. Å høre hjemme i verden. Introduksjon til en pedagogisk hjemstedsfilosofi., 2021. Spartacus p. 171-196en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1966382
dc.identifier.isbn978-82-304-0291-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31293
dc.language.isonoben_US
dc.publisherSpartacus Forlagen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2021 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleDannelse i nord. Pedagogisk-filosofiske refleksjoner om sted, kunnskap, danning og skoleen_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)