Show simple item record

dc.contributor.authorJakhelln, Rachel
dc.contributor.authorLeming, Tove
dc.contributor.authorTiller, Tom
dc.date.accessioned2011-06-06T08:10:59Z
dc.date.available2011-06-06T08:10:59Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractHvorfor diskuterer vi så sjelden hvordan emosjoner påvirker forskning og læring? Er emosjonelle utfordringer noe vi som forskere helst ikke snakker om? Har vi for lite kunnskap om temaet? Er dette et forsømt forskningsfelt? I denne boka belyses denne tematikken fra mange ulike perspektiver. Boka er skrevet av og for forskere og profesjonsutdannere innenfor skole, helse og næringsliv. Artiklene tematiserer emosjonenes rolle i møtet mellom forsker og felt, i læringsprosesser og i organisasjonsutvikling. Særlig påpekes betydningen av et økt emosjonsfokus i praksisnær forskning.en
dc.identifier.isbn978-82-7389-206-5
dc.identifier.issn0809-8026
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/3378
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_3101
dc.language.isonoben
dc.publisherEureka Forlag, Høgskolen i Tromsøen
dc.relation.ispartofseriesEureka Forskningsserie, nr 1 (2009)en
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281en
dc.titleEmosjoner i forskning og læringen
dc.typeBooken
dc.typeBoken


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record