dc.contributor.advisor | Bartnæs, Morten | |
dc.contributor.advisor | Undheim, Astrid | |
dc.contributor.author | Gillund-Paulsen, Kasper | |
dc.date.accessioned | 2024-09-10T04:07:20Z | |
dc.date.available | 2024-09-10T04:07:20Z | |
dc.date.issued | 2024-05-14 | en |
dc.description.abstract | Ved å bruke enkeltcasestudie som består av videotranskripsjon, intervju og narrativ analyse, vil jeg forsøke å svare på hvordan historiefortelling gjennom bygging av LEGO kan fremme 2. trinns elevers læring. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/34599 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | no |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en |
dc.rights.holder | Copyright 2024 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) | en_US |
dc.subject.courseID | LER-3908 | |
dc.subject | Begynneropplæring | en_US |
dc.title | Å bygge en fortelling: Mastergradsoppgave i norsk begynneropplæring | en_US |
dc.type | Mastergradsoppgave | no |
dc.type | Master thesis | en |