Show simple item record

dc.contributor.advisorLarsen, Nils Magne
dc.contributor.authorResvoll, Liv-Inger
dc.date.accessioned2012-04-23T13:10:22Z
dc.date.available2012-04-23T13:10:22Z
dc.date.issued2011-11-15
dc.description.abstractTema for oppgaven er sosiale medier og bank. Jeg ønsker å se nærmere på hvilke forventninger kundene til SpareBank 1 Nord-Norge (SNN) har til banken i sosiale medier. Formålet er å revidere den vedtatte strategien for sosiale medier, og samtidig å se sosiale medier i sammenheng med bankens øvrige kommunikasjonsstrategi. Med utgangspunkt i oppgavens problemstilling velger jeg å benytte meg av kvantitativ metode. Forskningsdesignet er ekstensivt. Jeg går med andre ord bredt ut for å tilgjengeliggjøre en forhåndsstrukturert spørreundersøkelse til så mange undersøkelsesenheter som mulig. Undersøkelsesenhetene er SNN-kunder som har egen Facebook-profil. Deretter gjennomfører jeg en deskriptiv analyse av dataene jeg har samlet inn, før funnene oppsummeres. Funnene gir viktige innspill knyttet til det strategiarbeidet banken nå står foran på kommunikasjonssiden.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/4134
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_3854
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2011 The Author(s)
dc.subject.courseIDSTV-3906en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310en
dc.titleSosiale medier og bank : hvilke forventninger har kundene til SNNs tilstedeværelse i sosiale medier?en
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record