Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHauge Wien, Anders
dc.contributor.authorNilsen, Julie Benedicte
dc.date.accessioned2013-09-20T13:19:16Z
dc.date.available2013-09-20T13:19:16Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.description.abstractSosiale medier har tatt verden med storm og bare Facebook alene har over en milliard aktive brukere. Mange selskaper ser derfor en mulighet til selv å benytte sosiale medier til å nå ut til sine kunder og forbrukere. Denne studien har tatt utgangspunkt i dette og har som formål å få et innblikk i hvor langt produsenter av norsk fisk- og sjømat har kommet i implementeringen av sosiale medier i markedsføringen, og hva som har vært drivere og barrierer for adopsjon.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/5414
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_5117
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2012 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDFSK-3961en
dc.subjectVDP::Landbruks- og Fiskerifag: 900::Fiskerifag: 920::Andre fiskerifag: 929en
dc.subjectVDP::Agriculture and fishery disciplines: 900::Fisheries science: 920::Other fisheries disciplines: 929en
dc.titleNorsk fiskerinærings bruk av sosiale medier i markedsføringenen
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)