Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGabrielsen, Hanne C.
dc.contributor.authorOlsen, Ieva
dc.date.accessioned2013-09-24T09:03:24Z
dc.date.available2013-09-24T09:03:24Z
dc.date.issued2013-05-30
dc.description.abstractI følge litteraturen er det viktig i en krisesituasjon å velge den responsstrategien som samsvarer med det ansvaret interessentene tilskriver organisasjonen. Formålet med dette er å minimere krisens skadelige virkning, samtidig som man søker å ivareta organisasjonens omdømme. I denne oppgaven har jeg analysert hvilke responsstrategier Troms Kraft tok i bruk når det ble kjent at det hadde foregått systematisk manipulasjon av regnskapet over flere år i det svenske datterselskapet Kraft & Kultur. Jeg har også sett nærmere på hvorvidt responsstrategiene var i samsvar med den omdømmetrusselen Troms Kraft sto ovenfor.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/5423
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_5125
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2013 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDSTV-6901en
dc.subjectorganisasjonsteorien
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240en
dc.titleTroms Kraft – krisekommunikasjon. En analyse av Troms Kraft krisekommunikasjon under Kraft & Kultur - saken året 2011en
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)