Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTiller, Tom
dc.contributor.authorEie, Helen
dc.date.accessioned2013-12-12T07:39:32Z
dc.date.available2013-12-12T07:39:32Z
dc.date.issued2013-11-04
dc.description.abstractDette er en erfaringsbasert masteroppgave i aksjonslæring for ledere. Formålet med prosjektet har vært å forske på skolelederens rolle i en lærende organisasjon. Forskningen har foregått i egen organisasjon i forhold til individuell læring og utvikling og hvordan dette kan bringes videre til fellesskapet. Jeg ville sette et spesielt søkelys på medarbeidersamtalen som et verktøy i en lærende organisasjon. Hvordan kan vi på en verdsettende måte gjøre mer ut av læringsperspektivet i medarbeidersamtalen og la den få en større betydning for organisasjonens læring? I forskningsprosjektet valgte jeg en kvalitativ innfallsvinkel der jeg intervjuet tre lærere. Jeg ønsket å få en innsikt i hvordan lærere reflekterer rundt sin egen læring og utvikling, hvordan de ser dette kan bringes videre til fellesskapet og få deres tanker om skoleledelsens rolle i en lærende organisasjon.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/5600
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_5314
dc.language.isonoben
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2013 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDPFF-6900en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en
dc.titleEN PASSELIG FORSTYRRELSE - Hvordan kan medarbeidersamtalen brukt på en verdsettende måte være et redskap for læring?en
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)