dc.contributor.author | Sollied, Sissel | |
dc.contributor.author | Worum, Kirsten Sivertsen | |
dc.date.accessioned | 2014-01-07T11:42:28Z | |
dc.date.available | 2014-01-07T11:42:28Z | |
dc.date.issued | 2013-11-22 | |
dc.description.abstract | Vi ønsker å rette et kritisk blikk på rutiner og rutinemateriell som brukes i overgangen fra barnehage til skole. Fokuset er på kartleggingspraksis og konsekvensene dette kan få for det enkelte barn. | en |
dc.identifier.citation | Nordlys (2013), 22.11. s, 3 | en |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1073073 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/5706 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_5401 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Dagsavisen Nordlys | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en |
dc.title | Problematiske merkelapper på barnehagebarn. | en |
dc.type | Chronicle | en |
dc.type | Kronikk | en |