Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSollied, Sissel
dc.contributor.authorWorum, Kirsten Sivertsen
dc.date.accessioned2014-01-07T11:42:28Z
dc.date.available2014-01-07T11:42:28Z
dc.date.issued2013-11-22
dc.description.abstractVi ønsker å rette et kritisk blikk på rutiner og rutinemateriell som brukes i overgangen fra barnehage til skole. Fokuset er på kartleggingspraksis og konsekvensene dette kan få for det enkelte barn.en
dc.identifier.citationNordlys (2013), 22.11. s, 3en
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1073073
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/5706
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_5401
dc.language.isonoben
dc.publisherDagsavisen Nordlysen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en
dc.titleProblematiske merkelapper på barnehagebarn.en
dc.typeChronicleen
dc.typeKronikken


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel