Lek - utvikling - undervisning. Et perspektiv på hvordan lek fremmer utvikling av grunnleggende sosiale og mentale prosesser. Hvordan kan vi forholde oss til dette når vi underviser.
dc.contributor.author | Hoveid, Marit Honerød | |
dc.date.accessioned | 2011-07-11T08:55:44Z | |
dc.date.accessioned | 2014-05-09T09:11:11Z | |
dc.date.available | 2014-05-09T09:11:11Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.isbn | 82-7938-084-1 | |
dc.identifier.issn | 0805-1062 | |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_18369 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/6256 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-bibsys_brage_18369 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Finnmark | en_US |
dc.relation.ispartofseries | HiF-Rapport;2003:5 | |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.source.pagenumber | 34 | en_US |
dc.title | Lek - utvikling - undervisning. Et perspektiv på hvordan lek fremmer utvikling av grunnleggende sosiale og mentale prosesser. Hvordan kan vi forholde oss til dette når vi underviser. | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.type | Forskningsrapport | no |