dc.contributor.author | Lauritzen, Camilla | |
dc.contributor.author | Adolfsen, Frode | |
dc.contributor.author | Rasmussen, Lene-Mari Potulski | |
dc.contributor.author | Strandbu, Astrid | |
dc.date.accessioned | 2016-02-19T09:41:54Z | |
dc.date.available | 2016-02-19T09:41:54Z | |
dc.date.issued | 2015-12-12 | |
dc.description.abstract | Vår studie viser at klassestørrelse ikke nødvendigvis spiller noen
rolle for elevenes trivsel på skolen, i klassen og i friminuttene.
Læringsmiljøet ble imidlertid mer preget av uro og bråk, skriver
Camilla Lauritzen og kolleger. | en_US |
dc.description | Published version available at <a href=http://dx.doi.org/10.15714/scandpsychol.2.e16>http://dx.doi.org/10.15714/scandpsychol.2.e16</a> | en_US |
dc.identifier.citation | Scandinavian Psychologist 2015, 2(e16) | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1300100 | |
dc.identifier.doi | 10.15714/scandpsychol.2.e16 | |
dc.identifier.issn | 1894-5570 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/8515 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_8088 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norwegian Society for Psychological Science | en_US |
dc.relation.uri | http://psykologisk.no/sp/2015/12/e16/ | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Psychology: 260 | en_US |
dc.title | Fra 15 til 22 elever i klassen: Hvordan påvirker større klasse elevenes læringsmiljø og trivsel? | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Tidsskriftartikkel | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |