Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLauritzen, Camilla
dc.contributor.authorAdolfsen, Frode
dc.contributor.authorRasmussen, Lene-Mari Potulski
dc.contributor.authorStrandbu, Astrid
dc.date.accessioned2016-02-19T09:41:54Z
dc.date.available2016-02-19T09:41:54Z
dc.date.issued2015-12-12
dc.description.abstractVår studie viser at klassestørrelse ikke nødvendigvis spiller noen rolle for elevenes trivsel på skolen, i klassen og i friminuttene. Læringsmiljøet ble imidlertid mer preget av uro og bråk, skriver Camilla Lauritzen og kolleger.en_US
dc.descriptionPublished version available at <a href=http://dx.doi.org/10.15714/scandpsychol.2.e16>http://dx.doi.org/10.15714/scandpsychol.2.e16</a>en_US
dc.identifier.citationScandinavian Psychologist 2015, 2(e16)en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1300100
dc.identifier.doi10.15714/scandpsychol.2.e16
dc.identifier.issn1894-5570
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/8515
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_8088
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorwegian Society for Psychological Scienceen_US
dc.relation.urihttp://psykologisk.no/sp/2015/12/e16/en_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Psychology: 260en_US
dc.titleFra 15 til 22 elever i klassen: Hvordan påvirker større klasse elevenes læringsmiljø og trivsel?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typeTidsskriftartikkelen_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel