-og ingen stod igjen og hang?
dc.contributor.advisor | Skrøvset, Sie | |
dc.contributor.author | Halvorsen, Trine | |
dc.contributor.author | Vara, Eli Marie | |
dc.date.accessioned | 2008-11-12T11:24:55Z | |
dc.date.available | 2008-11-12T11:24:55Z | |
dc.date.issued | 2008-05-15 | |
dc.description.abstract | På hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og evaluering, Undersøkelsen omfatter både skole- og kommunenivå, og informantene er representanter for politikere, kommuneadministrasjon, skoleledere og lærere. I arbeidet er det fokus på pedagogisk utviklingsarbeid, evalueringsbegrepet, skolebasert vurdering, kavlitet og det kommunale styringssystemet. | en |
dc.format.extent | 412731 bytes | |
dc.format.extent | 2064 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.format.mimetype | text/plain | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/1653 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_1426 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Universitetet i Tromsø | en |
dc.publisher | University of Tromsø | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2008 The Author(s) | |
dc.subject.courseID | PED-3902 | nor |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en |
dc.title | -og ingen stod igjen og hang? | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.type | Mastergradsoppgave | en |