Show simple item record

dc.contributor.authorSchjelde, Tor Jørgen
dc.contributor.authorBottolfsen, Trond
dc.contributor.authorKorsnes, Lena
dc.contributor.authorMichalsen, Bård Borch
dc.date.accessioned2020-11-26T10:28:20Z
dc.date.available2020-11-26T10:28:20Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractDagens studenter viser økt interesse for nye undervisnings- og læringsformer. Noe av forklaringen er økt fokus på 21st Century Skills (Pellegrino & Hilton, 2012) og endrede krav fra arbeidslivet til kunnskap og ferdigheter. Istedenfor lærerstyrt undervisning og tradisjonelle skoleeksamener, så ønsker studentene en mer studentaktiv undervisning og bruk av vurderingsformer som passer i forhold til det man skal lære.en_US
dc.identifier.citationSchjelde TJ, Bottolfsen T, Korsnes L, Michalsen B. Læring og vurdering. Om læringsformer, undervisningsformer og bruk av ulike vurderingsformer i høyere utdanning. Evaluering del 2 etter pilotprosjektet UiTspire.. UiT Norges arktiske universitet; 2019. 24 p.en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1762537
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/19921
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT - Norges arktiske universiteten_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200en_US
dc.titleLæring og vurdering. Om læringsformer, undervisningsformer og bruk av ulike vurderingsformer i høyere utdanning. Evaluering del 2 etter pilotprosjektet UiTspireen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.typeForskningsrapporten_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record