ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Det helsevitenskapelige fakultet
  • Regionalt kunnskapssenter for barn og unge, Nord - psykisk helse og barnevern (RKBU Nord)
  • Artikler, rapporter og annet (RKBU Nord)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Det helsevitenskapelige fakultet
  • Regionalt kunnskapssenter for barn og unge, Nord - psykisk helse og barnevern (RKBU Nord)
  • Artikler, rapporter og annet (RKBU Nord)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Knowledge versus education in the margins: An indigenous and feminist critique of education

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/23084
DOI
https://doi.org/10.3390/educsci11100627
Thumbnail
Åpne
article.pdf (273.4Kb)
Publisert versjon (PDF)
Dato
2021-10-11
Type
Journal article
Tidsskriftartikkel
Peer reviewed

Forfatter
Svalastog, Anna Lydia; Wilson, Shawn; Hansen, Ketil Lenert
Forlag
MDPI
Sitering
Svalastog, Wilson, Hansen. Knowledge versus education in the margins: An indigenous and feminist critique of education. Education Sciences. 2021;11(10)
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (RKBU Nord) [311]
Copyright 2021 The Author(s)

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring